9 клас Історія України

9 клас Історія України Урок. 1-2


 2. ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП ДО КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»

Після цього уроку учень/учениця

• має знати: хронологічні межі та періодизацію історії Нового часу, час входження українських територій до складу Російської та Австрійської імперій; адміністративно-територіальний устрій українських земель у складі Російської та Австрійської імперій; чисельність, соціальний і національний склад населення України в XIX ст.; хронологічні межі «довгого» XIX ст., етапів українського національного відродження;

• має розуміти: вплив подій і тенденцій європейської історії на розвиток України; «довге» XIX ст. як час суспільної модернізації та національного відродження в Європі; головні цілі та сутність національної політики Російської та Австрійської імперій; особливості розвитку України та етапів українського національного руху від кінця XVIII до початку XX ст.; спільні й відмінні ознаки українського та загальноєвропейського історичного розвитку; поняття «довге XIX століття», «модернізація», «національне відродження», «смуга осілості», «губернія»;



Опрацювати параграф https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/2.php


Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4158199




   13.09    Урок. Політика Російської імперії щодо українських етнічних         територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі.

Мета:

 -   з’ясувати, яке місце посідала Україна в системі міжнародних відносин в   

      пер. третині ХІХ ст., як вплинули на життя українців  війни Російської 

      імперії, як склалася доля козаків після ліквідації Запорозької Січі,   

      Задунайська Січ та Азовське козацьке військо, дати характеристику  

      діяльності Йосипа Гладкого ;

  • розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами, аналізувати їх, робити висновки, виділяти головне і другорядне, систематизувати історичний матеріал, висловлювати свою точку зору щодо певних історичних подій, складати історичний портрет Йосипа Гладкого;
  • виховувати в учнів національні та патріотичні почуття;


Опрацювати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/2.php

Виконати тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2141903


 Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин

Мета: визначити зміст українського питання в контексті європейської міжнародної політики в другій половині XIX ст.; проаналізувати причини, перебіг і результат французько-російської війни., з'ясувати її вплив на становище в Наддніпрянській Україні,; формувати в учнів уміння працювати з документами, історичною картою, термінами й поняттями, уміння аналізувати історичний матеріал, робити висновки, висловлювати власну точку зору.

Опрацювати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/3

Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=BB_2PAu_p2Y

Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7106841




Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії


Мета: охарактеризувати адміністративно-територіальний устрій та регіональний поділ українських земель у складі Австрійської імперії наприкінці ХVIII — на початку ХІХ ст., а також з’ясувати соціальне та національне становище українського населення, визначити суть політики, що провадив австрійський уряд щодо українців; розвивати в учнів уміння самостійно опрацьовувати історичні документи, схеми, таблиці, аналізувати матеріал, вміти виділяти основне й другорядне, давати порівняльну характеристику певним історичним процесам, висловлювати свою точку зору; виховувати в учнів патріотичні почуття.


Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Q6Vnu9_Ixdw



29/11

Культура України. Розвиток освіти, науки та літератури

Метавизначити особливості розвитку української культури кінця ХVIIII – першої половини ХІХ ст. , охарактеризувати основні досягнення українців у галузі освіти, науки і літератури ; розвивати уміння працювати з документами, таблицями , аналізувати історичний матеріал, робити висновки.


Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WmoUzkP5pok

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Технології 5 клас

Технології 7 клас

Вступ до історії та громадянської освіти 5 клас