9 клас Історія України
9 клас Історія України Урок. 1-2.
2. ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП ДО КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»
Після цього уроку учень/учениця
• має знати: хронологічні межі та періодизацію історії Нового часу, час входження українських територій до складу Російської та Австрійської імперій; адміністративно-територіальний устрій українських земель у складі Російської та Австрійської імперій; чисельність, соціальний і національний склад населення України в XIX ст.; хронологічні межі «довгого» XIX ст., етапів українського національного відродження;
• має розуміти: вплив подій і тенденцій європейської історії на розвиток України; «довге» XIX ст. як час суспільної модернізації та національного відродження в Європі; головні цілі та сутність національної політики Російської та Австрійської імперій; особливості розвитку України та етапів українського національного руху від кінця XVIII до початку XX ст.; спільні й відмінні ознаки українського та загальноєвропейського історичного розвитку; поняття «довге XIX століття», «модернізація», «національне відродження», «смуга осілості», «губернія»;
Опрацювати параграф https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/2.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4158199
13.09 Урок. Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі.
Мета:
- з’ясувати, яке місце посідала Україна в системі міжнародних відносин в
пер. третині ХІХ ст., як вплинули на життя українців війни Російської
імперії, як склалася доля козаків після ліквідації Запорозької Січі,
Задунайська Січ та Азовське козацьке військо, дати характеристику
діяльності Йосипа Гладкого ;
- розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами, аналізувати їх, робити висновки, виділяти головне і другорядне, систематизувати історичний матеріал, висловлювати свою точку зору щодо певних історичних подій, складати історичний портрет Йосипа Гладкого;
- виховувати в учнів національні та патріотичні почуття;
Опрацювати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/2.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2141903
Наддніпрянська Україна в системі тогочасних міжнародних відносин
Мета: визначити зміст українського питання в контексті європейської міжнародної політики в другій половині XIX ст.; проаналізувати причини, перебіг і результат французько-російської війни., з'ясувати її вплив на становище в Наддніпрянській Україні,; формувати в учнів уміння працювати з документами, історичною картою, термінами й поняттями, уміння аналізувати історичний матеріал, робити висновки, висловлювати власну точку зору.
Опрацювати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-9-class/3
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=BB_2PAu_p2Y
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7106841
Комментарии
Отправить комментарий