8 клас Історія України
Навчальний рік 2024-2025
5 вересня
Урок. Українські землі у складі держав Європи й Азії в першій половині XVI ст.
Завдання:
1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=0-FoJTE5ytg
2. Прочитати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-ukraine-history-8-class-2021/2.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6597909
Тема. Люблінська унія
Мета: ознайомити учні та учениць із політичною та економічною ситуацією на українських землях напередодні укладення Люблінської унії; з’ясувати причини та передумови об’єднання Великого князівства Литовського й Польського королівства в одну державу – Річ Посполиту та наслідки, які мала ця подія для українського народу; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки; удосконалювати навички роботи в парах, малих групах, вміння працювати з текстом підручника; формувати повагу до історичного минулого України.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gBheDvFP7UI&t=19s
Прочитати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-ukraine-history-8-class-2021/
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=243961
Тема. Соціальна структура населення
Мета: Очікуваний результат
Після уроку учні зможуть:
- порівнювати становище непривілейованих і привілейованих груп населення;
- характеризувати особливості тогочасного економічного життя українських земель;
- аналізувати та зіставляти історичні події та робити висновки;
- мати почуття патріотизму, інтерес і повагу до історичного минулого своєї держави.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=yBFSJkFD3is
Прочитати параграфhttps://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-ukraine-history-8-class-2021/4.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8430289
Церковне життя в XVI ст.
Мета: скласти уявлення про розгортання реформаційних і контрреформаційних рухів на українських землях; оцінити значення діяльності православних братств; визначити особливості становища православної церкви; продовжити формувати навички використовувати розповідь учителя та матеріал підручника як джерело знань; виховувати шанобливе ставлення до минулого своєї Батьківщини.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=qkDNOHRQU9E
Прочитати параграф https://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-ukraine-history-8-class-2021/5.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9466334
Культурне життя на українських землях у XVI — першій половині XVII ст.
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=8s87bu2FrtQ&t=386s
Прочитати параграф https://uahistory.co/pidruchniki/sshypak-ukraine-history-8-class-2021/8.php
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7198468
Практична робота «Повсякденне життя і світогляд різних станів українського суспільства»
1. ІСТОРИЧНІ ПАРИ(4 бали)
1. Ознайомтеся з ілюстраціями та характеристиками суспільних станів. Установіть між ними відповідність.
А « Шляхта дуже нечисленна, наслідує польське і, схоже, соромиться того, що належить до іншої, аніж римська, віри».
Б «Селяни мусять працювати власноручно і зі своїми кіньми три дні на тиждень на користь свого пана, а також сплачувати йому залежно від наділу, який тримають, зерно, курей, гусей і курчат перед святами».
В «Римські католики мають у місті чотири костьоли, а саме: кафедральний собор, храм домініканців на ринку, бернардини — попід горою, а з недавнього часу — єзуїти, які розмістилися між бернардинами і річкою; греко-русини мають близько десяти храмів, які вони називають церквами».
Г «Вони можуть вивчати будь-які, без винятку, цехові ремесла та в них працювати, навчати товаришів й учнів будь-якого ремесла, засновувати цехи й ремісничі братства і, згідно із звичаєм, бути у них старшими і сеньйорами».
2. Виправте помилки у твердженнях: (4 бали)
- Річ Посполита — це об’єднання двох держав: Королівства Польського та Тевтонського ордену.
- 1574 р. Іван Федорович видав книги «Апостол» і «Буквар» у Києві.
- 1576 р. зусиллями князя В.-К. Острозького у Львові відкрито перше братство.
- 1596 р. шляхом злиття Лаврської і Братської шкіл був утворений Києво-Могилянський колегіум.
- Внаслідок Хотинської битви 1621 р. Велике князівство Литовське заручилося підтримкою Королівства Польського. Результатом стало об’єднання двох держав у єдину — Річ Посполиту.
- Визначати чому і як виникнення українського козацтва;
- Застосовувати та пояснювати поняття та терміни: «Дике Поле», «Великий Луг», «козак», «Січ», «зимівник», «Запорозька Січ»;
- Характеризувати господарську діяльність козаків;
- Описувати традиції, звичаї та побут козаків;
- Показувати на карті об’єкти, наявність яких свідчить про формування козацького стану;
- Удосконалити навички роботи з різними історичними джерелами;
- Характеризувати діяльність Д.Вишневецького та обґрунтовувати власні судження про нього.
- Формувати причинно-наслідкові зв’язки про виникнення козацтва
Комментарии
Отправить комментарий