6 клас Історія України. Всесвітня історія
Тема: Поява і розселення людини на Землі.
Ціль уроку: скласти уявлення про основні теорії походження людини; визначати
основні особливості й етапи антропогенезу та характеризувати процес появи людських рас; застосовувати та пояснювати на прикладах терміни й поняття «антропогенез», «дріопітек», «австралопітек», «пітекантроп», «неандерталець», «кроманьйонець», «раса»; розвивати вміння поєднувати інформацію з розповіді вчителя й підручника для набуття нових знань; виховувати в учнів повагу до представників різних рас.
Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pyj6L_3Jvtc
Прочитати параграф https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-and-world-history-6-class-sshypak-2023/6.php
Виконати тестhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6717375
Тема. Камяний вік
МЕТА:
- застосовувати та пояснювати на прикладах терміни й поняття з теми; характеризувати форми господарювання первісної людини; порівнювати привласнювальні та відтворювальні форми господарювання;
- розвивати вміння порівняння історичних явищ;
- виховувати повагу до історичного минулого людства.
Правила лічби часу
1.Ера – початкова точка відліку років.
2.Відлік часу від Різдва Христового - моменту, коли народився Ісус Христос – наша ера (н.е.), до н. е. або до Р. Х. (до Різдва Христового)
3.Під час написання історичної дати використовують такі скорочення: тисячоліття - тис., століття - ст., рік - р., роки - рр.
4. Щоб дізнатися, скільки років відбувалась подія, яка сталася до нашої ери, то від початку події віднімаємо рік її завершення.
5.Нульового року в історії немає.
6.Щоб визначити вік людини, яка народилась до н.е., а померла в н.е. – потрібно доати роки і відняти – 1.
7. Перше століття нашої ери розпочинається 1 року по 100 рік
Кожне наступне століття починається з 1-го року (201, 301…)
8. Відлік століть та тисячоліть до нашої ери йде у зворотному порядку
Практична робота
Виконайте завдання на лічбу часу в історії стародавнього світу
Завдання на співвіднесення «рік - століття - тисячоліття»
- 1) Визначте, до якого століття відносяться ці дати:
45 р. до н. е.; 986 р., 1719 р. до н. е.; 1991 р.; 756 р. до н. е.; 2019 р.
- 2) Визначте, які з цих дат відносяться до II тис. до н. е.:
1075 р. до н. е., 749 р. до н. е., 41 р. до н. е., 645 р., 1025 р. до н. е., 482 р., 1000 р., 2062 р. до н. е.
Завдання на хронологічну послідовність
- 1) Розташуйте дати в хронологічній послідовності:
10 р., 242 р. до н. е., 1534 р., 1056 р. до н. е., 1945 р., 96 р., 2015 р.
- 2) Розташуйте в хронологічній послідовності століття:
XIX ст., II ст., V ст. до н. е., XXI ст., І ст. до н. е., XX ст., VII ст.
Розв’язування хронологічних задач
- 1. Скільки років минуло від битви при Марафоні, яка відбулася 490 р. до н. е., до сьогодення?
- 2. Скільки років минуло від перенесення столиці Римської імперії в Константинополь, яке відбулося 330 р., до сьогодення?
- 3. Скільки років минуло від повалення останнього царя Риму (510 р. до н. е.) до встановлення диктатури Сулли у Римі (82 р. до н. е.)?
- 4. Скільки років минуло від початку Олімпійських ігор у Стародавній Греції 776 р. до н. е.) до їх заборони римським імператором Феодосієм (393 р.)?
- 5. В 621 р. до н. е. в Афінах були прийняті закони Драконта. Через 27 років були проведені реформи Солона. Обчисліть, у якому році відбулася остання подія.
Комментарии
Отправить комментарий